Dagens inlägg 12/3

Hej! :D Spännande uppdrag idag.. Först smidde jag, inte så spännande. Och så bröt jag lapiz lazuli åt smeden, som ska vara åt mina hästskor. C: Sen så hade Gretchen typ försvunnit.. xD Och det bästa av allt. DARK CORE. Jag var på deras plattform, där hittade jag Mr Sands, Justin, Jessica och den ena Mörkerryttaren. På vägen dit stod Storm i en container och jag gömde mig i ett kylskåp.. Jag fick fly från dom också. O_o Sen så pratade vi med Fripp efteråt. Jag ska inte spoila mer nu, utan ni som inte gjort det får se själva.. c:< TJINGELING. Ps. Kolla så söt Stormis är! <3
 

Kommentarer
Postat av: Emily Goldnight

C: ska dit imorgon... är det kul?

Svar: Hihi aa ;D
Anna Waterdawn

2013-03-12 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback