Dagens inlägg 1/3

Idag är det mars, och mars betyder vår, tjiho! :D <3 Seg dag i skolan, as usual.. ;__; Men när jag kom hem så lånade jag en av ridskolehästarna och red ut och gjorde uppdrag. Lance och Mary är ihop nu och så fick jag testa på Barrel Race, det var roligt! :) Sen så sprang jag runt på en åker och gjorde saker, haha. xD Mitt print screen slutade fungera igår så bästa Siri hjälpte mig att ladda ner Bandicam och det funkar mycket bättre, tack så mycket bästa! :) Sen så kollade jag Storms hovar, och Judy, i vårt stall, berättade att han tillfrisknat ovanligt snabbt och att han skulle vara ridbar denna veckan, jag är så glad! :D På uppdragen fick jag en fin tröja med hjärtan på, mwhi. :3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback