Dagens inlägg 14/3

Hej, hinner inte skriva så jättemycket i detalj. Ska åka och rida om 10 min.. :) Men iallafall, jag druidtränade hos min druidinstruktör, fick de bästa hästskorna på Jorvik, MADE BY ME. COPYRIGHT. ...Jk xD Iallafall, Gretchen gick vilse igen, alltså hur snurrig får man vara..? xD Eller så har hon svårt att motstå fina saker. Som hon sa. Jag gjorde blåa uppdrag, jag fixade med något nät, yeah superkul. Sen bakade jag smet, matade jordekorrarna, hämtade ost och matade fåglarna. Skulle fiskat torsk, men hann inte och hittade det inte så gör jag det när jag kommer hem vid 21.00 ikväll! Ps. Kommer inte kunna delta i GÅC, men resten av veckodagarna kan jag! ;D SES SEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback