DEN VILDA JAKTEN PÅ MIRANDA MOONBELL

DEN VILDA JAKTEN BÖRJADE CA HALV 8 IKVÄLL PÅ MIRANDA MOONBELL. HON BRÖT MOT ETT BROTT, HON VANN NÄMLIGEN ÖVER MIG I GÅC.
 
Jag och Rose jagade Miranda över hela Jorvik, men Miranda ringde hem, jag med, vi har som tur är har vi alla tre stallen på samma ställe, på Vingården. MEN VI TAPPADE BORT HENNE. Efter klockan 8 ikväll hittade Rose Miranda Moonbell i Gyllenbladskogen i Gyllenåsarnas dal. Vi grep henne för vinnande.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ps. Detta är inte på riktigt, så tro inte på det.. xD

Kommentarer
Postat av: Miranda Moonbell C:

HAHAHAHA XD Jag hade tur som inte blev avlivad C: <3

Svar: Jaaa... c:< <3
Anna Waterdawn

2013-03-05 @ 21:00:31
URL: http://moonbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback