Det svåraste Championatet någonsin! v13

Hejsan allihopa och glad påsk på er!
Först och främst så vill vi tacka er för alla mail med t-shirt designs vi har fått! Ni är väldigt duktiga och ni har inte gjort det lätt för oss att välja ut de tre vinnarna.

Nya uppdrag:
- Att samla påskägg är en Jorvikisk tradition. Börja med att prata med Felix i Silvergladebyn. Uppdragen är gömda så för att hitta alla måste du utforska vår kära ö!
 
Hitta alla påskägg!

Nytt championat:
- Det här nya championatet i Firgrove är förmodligen det svåraste och det roligaste championatet på Jorvik hittills!
 
Nytt championat i Firgrove!

Nya träns:
- Nya träns har kommit till Silvergladebyn och till Västkobbens Fiskeby!

Vi kan meddela er att den efterlängtade hästfunktionen kommer någon gång i April! Vi kommer komma med mer information snart så håll ett öga på nyheterna framöver!
Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Yay, gillar det! :D Tränsen är superfina och det nya championatet är jättespännande. Min syster körde testrundan, jag hann inte. :( Sedan så var uppdragen kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback