Dagens inlägg 14/5

GODMORGON. :3 Sitter och har rast i ca 1h till, bara 4 lektioner idag, och 3h och 35 min rast! 8D Så jag tänkte slänga in detta inlägget nuu, för jag gillar att blogga i skolan, och annars så får ni vänta till typ halv fem i eftermiddag, och det är ju inte så kul.. :D När jag kommer hem, alltså vid 15.55 ungefär, *SUCK*, (bussen tar 40 min på sig att köra 3 mil.. >.<), då ska jag göra de blåa uppdragen, som idag är i Firgroooove. :D Sen tävla med Lassie, som antagligen blir lvl 12 idag!! :D Ska ju hinna delta i championat, hoppas VDC går vid 16.00.. Istället för 15.00. ;_; Jag skickade faktiskt in ett mejl om att de bör skriva ut tiderna, och att championat ska gå vid typ tidigast 17.00 på vardagar.. ;_; Jaja, vi ses, ciao. :D Bloggar mer sen. :3
 

Kommentarer
Postat av: Lucy Westlake

Råkade skriva fel när jag svarade på din kommentar hähä, enligt mina anteckningar är FGC är kl 17 på onsdagar :)

Svar: Okej, tack så mycket! :D
Anna Waterdawn

2013-05-14 @ 11:34:36
URL: http://starstablecountry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback