Dagens inlägg 23/5

Hej alla. ;D Har rast nu i en kvart till, blir lite bättre uppdatering idag, än vad det brukar vara, så jag ska fixa lite tidsinställda till er på min håltimme å så. ;) Aja, när jag kommer hem skyndar jag mig med de blåa uppdragen å de gula nya. Får börja tävla med Lassie så långt jag hinner, vill verkligen att hon är lvl 15 till helgen. Det är ju VDC vid 17.00, å jag hinner om jag vill, men jag vet inte.. ;) Bloggar mer om de gula uppdragen ikväll, så spännande å roligt, kommer hem ca 16.00, åker vid 17.00 å kommer hem vid 21.00. Ah, jag har ju ändå tidsinställda sen så ja, whatever. ;D Det enda jag kan säga om dom nu är att det kommer handla om idéer och åsikter å kanske något annat, låter väl bra, huh? ;) Funderar på att omkategorisera dessa Dagens inlägg, där jag lagt in att de handlar om uppdrag osv, för de gör de ju knappt inte. Tar bort kategorierna 'Olika tävlingar' å 'Uppdrag' isåfall, det handlar ju liksom inte om det, right? Eller göra en ny kategori som heter 'Planering', för mina Dagens inlägg i nuläget handlar ju om planering.
 
EDIT: Kommer omkategorisera de inläggen som är med planer för dagen så fort jag kan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback