Dagens inlägg 24/5

Hejhejhej, väldigt mycket hejj. :D Idag har jag ledigt!! *Yay* :'3 Så jag kommer vara hemma, så därför blir det bra uppdatering å så. ;) I alla fall, de nya uppdragen idag var inte så långa, men de var roliga, enligt min åsikt. Agnethas supergödsel var lite för bra, så det växte ogräs som jag fick ta bort. ;) Sen så hade jag tydligen inte lagat det där röret tillräckligt bra, så det läckte idag igen, så bara att rida dit och laga det igen. Sedan skulle jag tydligen komma tillbaka imorgon. :) Efter det drog jag till GÅD å fiskade, lekte brevbärare, plockade skräp och letade flaskpost. ;D Tillbaka till VG sen å göra alla blåa där, tjänade ca 1000 JS på allt, kanske. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback