Dagens inlägg 30/5

Hej. :D Sitter i skolan nu, mina fingrar luktar bläckfisk, ja vi har desikerat bläckfisk på biologin idag. ...Usch... Sen så på engelskan har vi kollat på film, 'The boy with the striped pyjamas', den är jättebra. :) I alla fall, idag har jag ridning, vilket betyder dålig bloggning idag, blir bättre imorgon.. :) Men när jag kommer hem ska jag göra blåa & gula uppdrag, sedan åker jag hemifrån vid 17.00, och kommer hem vid 21.00. Bloggar kanske lite då. Blir nog tidsinställda.. Tror jag. :) Aja, vi ses! :D
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Winterstorm

BLÄCKFISK?! O.o

Svar: JA :(
Anna Waterdawn

2013-05-30 @ 14:55:14
URL: http://frostmane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback