Dagens inlägg 7/5

Hejhej. :D Skola nu, vi har eget arbete fram tills 12.00. Sen har jag tyska, fysik/teknik och biologi/kemi kvar, inte så farligt.. Blir väl att läsa på SO och biologi, tjuho. ;_; Mina planer för dagen på SSO är;
  • Göra blåa uppdrag
  • Tävla Lassie
  • Delta i championat
  • Träna mina hästar (behöver inte vara alla tre)
  • Blogga

Det var typ det. Bättre att ni får ett inlägg nu än vid typ 16.30 sen. ;) De blåa uppdragen är i Firgrove, tror jag? I alla fall, bra att dra upp dit och göra dom så fort jag kommer hem. :D Tävla Lassie kanske tar 1 till 1½ timme, men det är värt det i alla fall. ;) Delta i championat, ja det är FGC vid typ fem eller något, sedan går ju GÅC och MLC av stapeln som vanligt. Jag hoppas det är VDC idag, för såvitt jag vet så var det inget igår.. Isåfall måste det ha varit vid typ 13.00 eller något. Träna mina hästar. Jag ska nog träna dressyr med alla tre. Storm är duktigast av mina hästar, och tycker allt är kul. För det mesta.. Misty är också duktig, men inte på samma nivå som Storm. (Jag snackar om dressyr nu.) Men med lite träning så kan han bli lika stor inom ridsporten som Storm! Så har vi ju Lassie.. Mitt envisa sto, som ogillar dressyr. Jag tränar dressyr med henne för att få koll på henne, för att få henne att lyda mig. Annars kommer hon sticka med mig inne på hoppbanorna, men det har inte hänt än. Hon har stuckit med mig på ett dressyrpass redan, så därför kommer det vara hårdträning i dressyr. Och när hon lärt sig, så tränar vi hoppning! Och till bloggningen. Visste ni att jag bloggar om det mesta jag gör? Haha! Det blir bra med bloggning idag, har inget annat för mig. Inga läxor eller så. :D

 


Kommentarer
Postat av: Lisa Winterstorm

VDC var kl 15:00.. jag missade det WÄÄÄ ;__; Och då var jag ändå inne o.O :(

Svar: Yep vet..
Anna Waterdawn

2013-05-07 @ 15:16:35
URL: http://frostmane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback