Gyllenåsarnas Championat 18.00

Alltså WOW haha. Har ALDRIG gått såhär dåligt för mig i något championat. Ledde i början och galopperade mot genvägen med höbalarna, MEN JAG FASTNAR I EN. Så jag sitter fast i sisådär 20 sekunder innan jag kommer loss.. Sen gick det hyffsat bra, sen när jag springer ner vid byggarbetarna och ska hoppa över på platån på vattnet, då stöter jag emot en pinne och trillar ner i vattnet, aldrig hänt typ. När jag kommer upp så har jag 2 byggarbetare på mig, så då stannar jag där en stund. Fortsätter loppet och kommer 10a.. Hade dragit till MLC, men jag fick INGEN varning om det, så hade liksom ingen aning om det alls.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback