Sommaren 2013

Till att börja med, så taggar jag sommaren (as usual), ska bli skit kul! Jag tänkte göra en kategori som heter "Sommaren 2013" som börjar när mitt sommarlov börjar, och när jag börjar 8an sen igen. ;) Jag slutar den 13e på en torsdag, och börjar den 18e (tror jag).. Så 2 månader och 5 dagar, ungefär 9 veckor, SÅ SKÖNT. Så under sommaren planerar jag att bo kvar på Vingården, om vi inte får tillgång till södra Jorvik och deras stall. Jag kommer låta alla mina hästar gå på sommarbete i en hage i närheten av mig, så jag kommer kunna hämta dom när jag vill.. Om jag ens hittar dom. ;) Hagen är rejält stor, med fint och bra bete. Men Storm kommer inte tränas så hårt, på grund av ålder och hans fång.. Men han kommer kanske ha sin greenguard ibland i sommarhagen. Misty kommer tränas och tävlas i dressyr, Lassie kommer tränas och tävlas i hoppning, och Mystery kommer tränas, så han kan börja tävla i höst lite lätt. Storm kommer inte tränas så hårt som jag nämnde ovan, men han kommer tävlas också. Jag kommer nog gå på en del ridläger.. Om några håller i något såklart! ;) Aja, detta var väl sommarens planer, kommer ju självklart rida ut med hästarna glömde jag säga. :) Vi ses. :3
 
EDIT 15/6: Skiter i kategorin Sommaren 2013. :$
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback