Träningspass med Lassie

Som jag sa förut, idag så skulle jag rida ett hårt dressyrpass med Lassie med avslutande uteritt. Och jag red henne för några timmar sedan. Jag började i Valedales paddock med lite dressyr. Idag skötte hon sig fin fint.
 
Red sedan mot Hollow Woods, hoppade lite stockar och försökte bli av med all överskottsenergi.
Sedan korsade vi Silversongfloden, tjiho så kul det var att hoppa!
Sedan red vi vidare mot byn.
Väl inne i stallet var hon så fruktansvärt trött så hon somnade efter att jag gett henne vatten och hö, och skött om henne.
 

Kommentarer
Postat av: Carina Flowerlake

Snälla svara på denna frågan! <3 : Hur gör du så att din häst hänger med huvudet, tar upp hoven och mer? Please!! <3 :D

Snälla svara snabbt <3

Svar: Det är en bugg. :3 <3
Anna Waterdawn

2013-05-09 @ 18:16:10
URL: http://starstablecarina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback