Bygger rykte för fullt!

Nu på förmiddagen har jag rusat runt och gjort alla blåa uppdrag i Skördebygden. Blev gillad med G.E.D. och populär med Jarlaheim. Det betyder att jag kan köpa den vita pikén!
Det går lagom fort framåt vilket jag tycker det är bra. Längtar tills jag är populär med G.E.D. också då jag kan köpa den svartvita pikén. Dock kommer det nog ta ett tag, eftersom man bara får 17 ryktespoäng per uppdrag, 20 på det man får av Herman.
 
Idag ska jag annars koda min vinterdesign, färgtemat är en typ av beige. Aldrig sett den färgen hos någon annan, så jag valde det, och jag hoppas ni kommer gilla den när den kommer upp! :)
 
Har även funderat på en julkalender och har några planer, men inga "större" priser. Vad hade ni tyckt om att ha en julkalender på bloggen? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Linda Youyngwood

Ja , det skulle vara jätte kul :D!

2013-11-17 @ 11:58:58
URL: http://lindayoungwood.blogg.se
Postat av: Linda suncamp

Det skulle vara jätte kul

2013-11-17 @ 12:33:49
Postat av: Ebba Flowerstorm

Men guu vad kul!

2013-11-17 @ 18:34:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback