Det nya fisket

Det nya fisket är helt okej. Jag uppskattar det mer när det går fem gånger så snabbt så man får 75 XP per fiske. Dock får man bara 50 JS, så de har dragit ner på det, vilket jag inte uppskattar lika mycket. Det var väl en självklarhet att vi skulle få fiske i Skördebygden, så det var väl ingen större överraskning.
 
Här får vi också fiska legendariska fiskar, det är lite kul. Idag fick jag till exempel fiska "Dunderlaxen". De små stenarna längs Southsilvervattnet var till för att man skulle kunna fiska denna laxen. Man står alltså där och fiskar. Jag fick upp den på första försöket, vilket jag inte trodde eftersom den var så snabb.
 
Men ja, jag har inget emot fisket, tycker det var ganska bra, man får ju en massa, snygga, nya fiskekläder också! Alla västar & tröjor är otroligt snygga.

Kommentarer
Postat av: Violet Nightforest

Men hur har du fått så mycket rykte? Har gjort alla fiskeuppdrag sen det kom, men har inte nått det ryktet än.

Svar: Jag har också gjort alla fiskeuppdrag sen de kom :)
Anna Waterdawn

2013-11-16 @ 23:57:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback