Ett ställe jag uppskattar

Det är sjöhäststranden i Skördebygden. Tycker det är så otroligt fint & mysigt där. Det är en lagom stor strand där man kan bada med sina hästar. Det ligger även några stockar på stranden, så man kan träna lite terräng här. (Loppet vid Jarlaheim går ju där.)
 
Det var idag som jag fick upp ögonen för detta stället. Det ligger så bra, och det blir ännu mer livligt när man ser Mr & Mrs Pike's hus på Inguns klippa, och även fiskebryggan.
 
Har ni något ställe i Skördebygden ni tycker om väldigt mycket?

Kommentarer
Postat av: Stella Flowernight

På paddockön är det mysigt och fint med alla blommor

2013-11-17 @ 16:22:06
URL: http://Flowernight.weebly.com
Postat av: Anonym

De glömda hedarna. Det är så stort, mysigt och man får alltid vara ifred där.

2013-11-17 @ 17:48:49
Postat av: zoe dolphinborn

har du lagat ny design på hästarnas bilder oxå? det ser ut så i alle fall!!

Svar: Yes det har jag! :)
Anna Waterdawn

2013-11-18 @ 06:56:38
Postat av: Hanna Masternight

Hej! Jag undrar om du kunde göra en Youtube kanal?? Om du har en säg vad den heter, tack!

Svar: Har en Youtube kanal och har haft det i något år, @SmokieWokie :)
Anna Waterdawn

2013-11-18 @ 14:53:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback