Ett tappert försök att redigera frieser

Gav mig in på att redigera Dakke tidigare idag.. Ett ord. SVÅRT. Snackade lite om det i klubbchatten, och fick höra att det var svårt att redigera, jag gillar utmaningar, så jag försökte. Jag trodde heller inte att det skulle vara så svårt, men jag hade fel. Hovskägget blev väldigt jobbigt, och jag var på vippen att ta bort det... :)
 
Som ni kanske ser så redigerade jag frambenet. Först var det tänkt att det skulle bli spansk skritt, men det såg sjukt weird ut, så jag höjde bara på benet och hoven. Det blev väl hyffsat bra, ni får gärna ge tips, som kan hjälpa mig nästa gång! Tycker ni det är lätt att redigera frieser? :D

Kommentarer
Postat av: Juliette Stardawn

Nej det är verkligen inte lätt, nästan så man bara vill ge upp och slänga datorn i väggen :( Men snyggt annutt! <3

Svar: Jomen ellerhur! :( Tack boo boo :* <3
Anna Waterdawn

2013-11-09 @ 15:31:31
URL: http://jstardawn.blogg.se/
Postat av: Linda Youngwood

aldrig gett mig in på att redigera en frieser. :)

men det vart suuper fint anna :D!

Svar: Åh tack Lindis :D
Anna Waterdawn

2013-11-09 @ 16:30:21
URL: http://lindayoungwood.blogg.se
Postat av: Sofia Turtlebear

Haha, den blev ju skitsnyg. Ett enda tips är att (detvetdu) ha alltid 2 lager, sedan har du flyttat benet. Då är det plötsligt två ben om man ska ggöra det krngligt eller om benen sitter tätt. Gå in på första lagret igen, ta kloningsverktyget och sätt dit det som ska vara där. Haha då tar man bort det man inte vill ha där ;))

Har iingen aning om du redan visste detta. Men det använder jag nästan varje gång satteh... ja :)

Svar: Brukar inte köra med dubbla lager, men kanske borde testa det :D kloning använder jag alltid! ;) Och tack :D
Anna Waterdawn

2013-11-09 @ 19:29:06
URL: http://moonrider.blogg.se/
Postat av: Anna Westbaker

Super snygg :D
Har aldrig redigerat nån häst förr, så om jag skulle ge mig på min Morgan Icenova skulle det nog inte bli bra som för dig på frieser!

Svar: Tack :D
Anna Waterdawn

2013-11-09 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback