Fisket har äntligen kommit till Skördebygden! v46

Hej allihopa!
Nu är Halloween-firandet på Jorvik över för denna gång. Vi hoppas alla hade lika roligt Halloween-firande som vi hade! Denna veckas uppdatering innehåller bland annat en ny skönhetssalong, nya fiskeuppdrag och en ny fiskeshop!

Nya uppdrag:
- Nya legendariska fiskar måste fiskas i Skördebygden! Dessa fiskar måste fångas på olika sätt som utmanar även den mest rutinerade fiskare till det yttersta. Prata med Mrs Pike som bor nedanför Gröndal om att gå med i Södra Jorviks fiskeklubb, en systerorganisation till Jorviks fiskeklubb. Du måste vara "gillad" med Jorviks fiskeklubb för att få gå med i Södra Jorviks fiskeklubb!

Alla dagliga fiskeuppdrag ger från och med idag fem gånger så mycket ryktespoäng! Det kommer alltså gå fem gånger snabbare att höja sitt rykte med fiskeklubbarna!
Prata med Mrs Pike!

Ny fiskeshop:
- En ny fiskeshop har öppnats! Där hittar du alla nya coola fiskekläder.

Ny skönhetssalong:
- Salon Belle, en ny skönhetssalong har öppnat sina portar i Jarlaheim. Rid dit och besök Jarlaheims skickligaste frisörer och se de fantastiska frisyrerna de erbjuder!
 
Skönhetssalongen Salon Belle har öppnat upp portarna.

Dagliga uppdrag:
- En hel del dagliga uppdrag ger nu mer Jorvik Shillings i belöning till spelaren. Stadsvakten i Jarlaheim har fått sig en åthutning av Stadshuset för sin snålhet och betalar nu bättre. Till och med Ms Drake har motvilligt öppnat plånboken och betalar också mer, även om hon lovar att alla spelare ska få betala extremt dyrt för det här så fort hon får chansen!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Bra uppdatering! Eftersom det går fem gånger så snabbt att fiska nu, så är det väl okej, men jag rent ut sagt hatar att fiska nu för tiden, haha. Men det ska bli kul att se vad det är för legendariska fiskar det är vi ska fiska. Jag är ju beundrad med andra fiskeklubben, så det är inga större problem för mig haha. :D Det blir roligt att se de nya fiskekläderna, och ÄNNU roligare med nya frisyrer!! Shit alltså, det är nog det första jag kommer kolla på! :D Om det finns någon snygg frisyr i platinablont eller rött, så tar jag nog farväl av mitt nuvarande. Jag vet att jag sagt att jag tycker det är tråkigt att alla har platinablont nu för tiden, men om det finns något jag fastnar för, kan jag inte stå emot. *-* BRA att vi får mer JS av de dagliga, TACK SSO. Detta var en superbra uppdatering! Den kom upp väldigt tidigt, jag såg den redan vid 07.50. :o

Kommentarer
Postat av: Regina Eastwright

Jaa, awesome uppdatering! Den fanns uppe redan inatt vid 00.00 av någon knäpp anledning, haha:) Men texten var borta igen typ 9 imorse!

Svar: Haha oj, dom måste ha gjort något fel xD
Anna Waterdawn

2013-11-13 @ 14:01:32
URL: http://www.eastwright.blogg.se
Postat av: Zoe Yellowtree

JÄTTEFINA hår inte det nedtryckta men det andra bara *-*
ska säkert köpa det vinröda på lördag

2013-11-13 @ 18:34:07
URL: http://starstabletjejernas.blogg.se/
Postat av: Zoe Yellowtree

också blev jag poppis med fisket som jag inte trodde att jag skulle C:

2013-11-13 @ 18:34:32
URL: http://starstabletjejernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback