Idag

Har inte hunnit sitta så mycket vid datorn förens nu ikväll eftersom jag haft fullt upp hela dagen! Skolan till klockan 12.55, eget arbete hela dagen, så skönt!
 
Sedan så åkte jag ner till stallet där vi hade Smokie, ungefär 500m hemifrån. Vi gjorde iordning två boxar, eftersom vi skulle upp till det andra stallet och hämta Góla och Ljúfur. Så vi hämtade dom och nu bor de bara en halv kilometer hemifrån oss!
 
Nu ikväll har jag levlat upp Daisy till level 10, pratat lite på Raidcall och umgåtts med WR. Nu ska jag in en snabbis och fixa lite dagliga uppdrag!
 
Söta Blika! Rör inte bilden.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Hästar är underbara ♥

2013-11-30 @ 08:49:24
Postat av: Bianca moutainbell

cute horsie <33

2013-11-30 @ 10:34:06
Postat av: Minna Silverhill

ops råkade röra den med musen xD

2013-12-01 @ 08:17:42
URL: http://msilverhill.blogg.se
Postat av: Minna Silverhill

Har läst om gamla smookie i en häst tidning som var runt 40, men det kanske är en annan Smookie

Svar: Smokie* Och ja, det var en annan Smokie!
Anna Waterdawn

2013-12-01 @ 08:19:09
URL: http://msilverhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback