När får vi morötter?

För ett tag sedan fick vi morötter i Halloween uppdragen. Väldigt många blev glada över detta och hoppades på att morötterna skulle komma under nästa uppdatering. Men så blev det inte. Varför?
 
Jag förstår faktiskt inte riktigt detta. De ger oss morötter i uppdrag, men flera veckor senare så har dom ändå inte kommit ut i affärerna? Det förvirrar mig lite, och får mig att undra varför. Har dom inte tid? Håller de på med något stort? Det är så många frågeställningar, men de arbetar troligtvis med julen och dess uppdrag, snön och allt sådant.

Kommentarer
Postat av: Sylvie Yellowstone

Jag har fått två set av 5 morötter i julklapp uhh

2013-11-30 @ 16:49:21
URL: http://yellowstone.blogg.se/
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Jag har också sparat morötterna x)

2013-11-30 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback