Pumpatävlingen

Pumpatävlingen är ett superroligt lopp! Men folk har hittat en bugg, som gör att man kan få tider på 10 sekunder, och idag såg jag en som hade fått 1.70 sekunder. Det är inte möjligt med den buggen jag kan, som ger ungefär 10 sekunder. Tycker det är så otroligt jäkla tråkigt att folk måste bugga till sig resultat. Jag menar, ca 2 sekunder kommer man aldrig kunna slå. Amanda har rapporterat in buggen, och de skulle kolla på saken, och jag hoppas innerligt att de raderar alla resultat.
 
Annars, så är det en superrolig och ett jättebra lopp som SSO fixat, det är nog det roligaste av dom alla, så bra jobbat med det SSO! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Moondotter

Var köpte du ditt hår?

Svar: Silvergladebyn :)
Anna Waterdawn

2013-11-02 @ 09:22:26
URL: http://www.moondotter.blogg.se
Postat av: Lova was here

Kan man fan inte köra en tävling för att ha kul, måste man bugga för att vara "bäst". Hoppas de fattar att de som buggat kan bli anmälda.

2013-11-03 @ 16:41:42
URL: http://lovastarstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback