Rykten & dagliga uppdrag

Sett att några personer skrivit om rykten & dagliga uppdrag, så jag tänkte skriva om vad jag tycker om det nu när några gjort det!
 
När Skördebygden öppnade fick vi många nya fraktioner. I början var det kul, men efter en tid när man gjort de dagliga uppdragen tröttnade man. Det är inte roligt att göra samma sak, om och om igen, nästan varje dag, eller vad säger ni?
 
Tycker även att det är RIKTIGT snålt med XP & JS vi får. Nu syftar jag inte bara på Skördebygden, utan även olika fraktioner i Silverglade och GÅD. Ett exempel är; På torsdagar finns det blåa uppdrag hos Steve, ett av dom är att ge kål till jordekorrarna, man får 70 JS för att göra något som tar FEM SEKUNDER. Vid observatoriumet finns det olika uppdrag varje dag, ett av dom är att man ska kalibrera för stjärnstatus. Det tar väl kanske fem minuter att springa runt och göra det, och man får bara 5 JS för det. Tycker det är urdåligt med sådant nuförtiden...
 
Jag har absolut inget emot alla fraktioner, MEN det blir tråkigt och jobbigt i längden med samma uppdrag varje dag samt att man får så otroligt snålt med JS och XP i vissa fall. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Maja Starside

Tycker det är fruktansvärt tråkigt att göra blåax) Håller med dig helt med att man får för lite JS på vissa blåa. När man halkar efter känns det inte så kul heller...

2013-11-11 @ 18:12:36
URL: http://majastarside.blogg.se
Postat av: Hannah

Hej! Säljer av en massa saker efter min garderobsrensning, allt från skor, smycken och kläder. Allt är i fint skick då det mesta är oanvänt/använt några få timmar en dag. Kika gärna in och fynda något! :) http://miniwini.blogg.se/

2013-11-13 @ 18:32:48
URL: http://miniwini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback