"Slumområdet" i Jarlaheim

Något jag tycker är väldigt mysigt, och lite mystiskt, det är "slumområdet" i Jarlaheim. Det ligger vid "de nedre" portarna och det tar upp en gata där nere.
Det är alltid så ensamt och tyst här nere, det finns lite folk också vilket gör det mer levande. Med ensamt menar jag att man inte ofta ser spelare här. Brukar själv inte vara här så ofta, men det händer att jag rider igenom några gånger i veckan, och jag tycker faktiskt det är ganska mysigt, även fast det kanske ska föreställa den "fattiga delen" av staden.
Har funderat över att skriva lite om detta stället, så det fick bli ikväll! Förresten så syns oöppnade affärer här, och jag undrar vad för typ av kläder det kan finnas där? Det finns också en smedja här nere om jag minns rätt, vem vet, vi kanske får uppdrag här i framtiden! :D

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Där finns också en tjej som heter Malin...kanske vi får uppdrag med henne i framtiden? :)

2013-11-23 @ 10:27:52
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Kom förresten just på att jag hade en dröm att jag sprang där och att det kom en gigantisk figur som jagade mig där xD

2013-11-23 @ 10:28:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback