Störa klubbaktiviter

Har ni någonsin varit med om då ni haft aktiviteter med klubben, sedan kommer folk och ställer sig i vägen med mening, fjantar sig och pratar en massa strunt, bara för att störa er? Ja, det tror jag nog.
 
Jag måste få säga min åsikt om detta. Jag tycker helt enkelt inte att det är okej att man kommer och stör när en klubb har en aktivitet. Visst, det är okej att man frågar vad de håller på med, men det är inte schysst mot klubben att du stör, alltså står och pratar med dom om olika saker, ställer sig i vägen och liknande. Då tror jag din chans att gå med i klubben minskar, eller så kommer du aldrig kunna gå med på grund av det.
 
Häromdagen hade vi hopptävling mot SD. (Sneaky Dragons.) I slutet ställde vi upp på ett led, och då kommer självklart ett antal personer och ställer sig i vägen. VAD för respekt visar man ens där? Ingen alls. Vi bad dom snällt att flytta på sig, men nej, det kunde dom tydligen inte. En person stod dessutom och lekte att hon hade dressyrlektion med oss eller vad hon nu höll på med, medans Amanda och Evelina försökte prata. DET tycker jag är otroligt respektlöst.
 
Om folk slutar störa en klubbs aktiviteter, tror jag nog att alla hade blivit mycket gladare när det gäller sådant! Vad tycker ni om saken?
Redigerad bild från idag. Har ändrat ljus & kontrast och lagt till linsöverstrålning!

Kommentarer
Postat av: Alessandra Kinglord

Tycker att det är jätte dålig attityd

2013-11-04 @ 17:06:58
URL: http://jorviknew.bloggo.nu
Postat av: Elvira Moonbaker

Jag tycker det är väldigt dumt!!! >:(

2013-11-04 @ 17:22:24
URL: http://juvla.nicke.dk
Postat av: Anonym

Jag såg er när ni var i dressyrdelen. Jag va med på en dressyrtävling fast den var vid sidan om och vi störde er ej. Enda gången var när jag frågade Amanda vad ni höll på med då ni stod i en klunga och stegrade ;)

Svar: Ja, sånt tycker jag är okej, och det är självklart att en dressyrtävling får hållas där även fast att vi har aktivitet! :)
Anna Waterdawn

2013-11-04 @ 17:22:35
Postat av: Lovisa Starheart

Ja, du har helt rätt om saken!
Första gången när RD Rainbow dragons hade nån kadrilj träning så tittade jag på, FAST jag inte störde, liksom att jag stod utanför dressyr banan! :) Men jag har ALDRIG stört en klubb när dom har en aktivitet!

2013-11-04 @ 17:39:18
URL: http://icediamond.bloggo.nu
Postat av: Alejandra GrayGarden

Jag tycker saken är bra att du säger att man inte ska ställa sig i vägen det förstör ju bara för andra!

2013-11-04 @ 18:04:43
Postat av: Sofia Turtlebear

Herregud vad löjligt att så och leka att man har dressyrlektion med er. Det låter bara löjligt. Du har rätt och gud vad löligt det lät, lekte lektion med er medan ni hade event, är det sant?
Det låter lite för... för mycket barah o.o?
Haha du har helt rätt c8

2013-11-04 @ 18:32:44
URL: http://moonrider.blogg.se/
Postat av: Kate

Har tyvärr en dålig vana att springa rakt igenom klubbaktiviteter. Stör förhoppningsvis inte jätte mycket. xD

2013-11-04 @ 20:11:20
URL: http://katemistwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback