Varför jag började blogga

Denna rubrik önskades av Donna Fishstone som bloggar här!
 ---
Jag började blogga för att jag såg att så många hade bloggar om Star Stable. Jag tyckte det verkade så kul, så först skapade jag mig en blogg på blogspot, men bytte till blogg.se efter ungefär en månad. Vilket jag är väldigt glad över, eftersom detta är så otroligt mycket bättre!
 
Nu, nästan ett år senare, så är vi här idag och jag tycker att min blogg vuxit otroligt mycket senaste halvåret! Jag hoppas verkligen ni gillar det jag skriver. :D
 
Arkivbild

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Inte gillar det du skriver, älskar det du skriver!

Svar: Aww, tack så jättemycket! :D
Anna Waterdawn

2013-11-29 @ 19:45:13
Postat av: Annie Bluestar

Älskar bara din blogg design, Anna *-* Har du gjort den själv? :) ^^

Svar: Tackar! :D Ja, från början är det grundmallen Orange City eller Fashion där blogg.se's teman finns. Har gjort om det mesta ! :)
Anna Waterdawn

2013-11-29 @ 20:10:27
URL: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: Abbie - Norskserver

Elsker bloggen din! Hah, besøker den konstant hver dag
Cx , Heh , de svenske bloggene blogger jævlig bra , men på norskserver (der jeg kommer fra) er det ikke veldig mange folk som blogger og hvis det er det så prøver de noen ganger å etterligne de svenske , heh .-.
Hilsen en norsk person :)

Svar: Tack så jättemycket snälla du! :D
Anna Waterdawn

2013-11-29 @ 22:43:23
Postat av: Lova was here

Det är riktigt roligt att se folks bloggar växa så mycket. När du började spela antar jag att du inte visste att din blogg skulle bli så stor som den är ;) gz

Svar: Tack!
Anna Waterdawn

2013-11-30 @ 12:07:50
URL: http://lovastarstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback