Ändrade åsikter och tankar angående denna bilden

Jag har ändrat mina åsikter lite angående den här bilden. Jag sa förut att jag gissade på nya Hillcrest och Fort Maria i bakrunden, men nu när jag tänkt efter är jag inte så säker på att nya Hillcrest skulle se ut såhär. Det andra alternativet jag gissar på då är "Bedrövade Dews Farm", jag är säker på att det stod Dew, men det skulle kunna vara Drew också.
 
Detta liknar en gård, en silo, ett stall, ett fält, en transport och lite andra byggnader. Hoppas det gömmer sig en paddock här någonstans, iiih! Jag tror detta är som Steves stall, fast flottare och bättre. (Jag har aldrig gillat Steves stall..) Tycker iallafall att detta ser ut som ett otroligt mysigt ställe, och jag gissar nu istället på att det är Dews/Drews farm! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback