Börjat levla igen!

Nu har jag börjat levla igen, jag tog tag i det först igår, och jag har börjat levla Silver. Ponnyerna levlar jag efter, då jag ändå inte kan tävla med dom. Silver är i skrivande stund level fyra, och snart fem, just nu sitter jag och levlar honom då jag är hemma från skolan idag igen, men imorgon ska jag gå!
 
Har gjort Vingården, ridhuset och halva GÅD än så länge, men jag sitter och läser på mina läxor, och tar små pauser ibland. När jag är klar med läxorna och så ska jag börja skriva tidsinställda för ett tag framåt, så att det blir mer än två inlägg per dag!
 
Återkommer senare med lite blandade inlägg! :D

Kommentarer
Postat av: Alica Snowgirl

Har du inte bytt hår till den utsläpta vita håret?:o
Igår såg jag dig på mlc och du hade den som Manda har!:oo

Svar: Haha jo det har jag, men den bilden tog jag innan igår ;) ska blogga om det nya håret snart! :D
Anna Waterdawn

2013-10-15 @ 14:42:26
Postat av: Alica Snowgirl

Haha okey jag bara : Whut bytte hon inte hår?:O
Men okey :))

2013-10-15 @ 14:49:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback