En detalj jag gillar

Inatt stod jag vid Jorvikstallet. Jag började sedan gå runt och kolla i mörkret, och då ser jag att de lyser ur husen.
 
Jag tycker detta är en fantastisk fin detalj, som jag verkligen gillar. Det gör det mer realistiskt och SSO ska ju vara realistiskt, ellerhur? ;) Det lyste ur stallet, detta huset och sedan vid den stora byggnaden vid den lilla paddocken.
 
Jag hoppas det kommer fler sådana här detaljer, som gör att det ser mycket mysigare, finare och helt enkelt bättre ut! :)

Kommentarer
Postat av: Britney Moonwood

Skördebygden är verkligen myyycket mer "levande" än Silverglade!

Svar: Jamen ellerhur! :D
Anna Waterdawn

2013-10-26 @ 21:20:44
URL: http://moonwood.blogg.se
Postat av: Maggie Westbridge

Ja, ljus är något jag också uppskattar enormt mycket. Jag får bara inte nog av lyktorna i FG ♥

2013-10-27 @ 08:12:40
URL: http://Jorvikmyggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback