Fakta om Silversong

Silversong, eller som han kallas - Silver eller Sillen, är en 9 årig Andalusier hingst. Han är född den 3e maj, 2004. Han är 162 cm i mankhöjd, och är en ståtlig, stor och graciös gråskimmel! Hans man och svans är lång och vågig och han är otroligt vacker. Idag hämtade jag upp denna charmprinsen från min familjs privatstall i Jorvikstallet, och han är här för att stanna med mig. Han och jag har tävlat på väldigt hög nivå i dressyr, med en massa priser. Vi har även varit och tävlat VM där vi vunnit! Nu när han är hos mig, så kan vi äntligen börja tävla igen, så se upp på tävlingsbanan! ;)

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Ack så snygg! Man blir ju inte lite sugen på att skaffa sig en egen ^^

Svar: Åh, det borde du verkligen göra! :D
Anna Waterdawn

2013-10-09 @ 21:58:45
URL: http://monokerus.se/
Postat av: rebecca rainstar

snälla kan du gå in på min blogg!? <3

2013-10-10 @ 14:43:28
URL: http://rainstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback