Klaga på uppdateringar

Tycker inte ni också att det är ganska sjukt av oss, att klaga på de uppdateringar vi får varje vecka? Det är då inte många spel som har en uppdatering i veckan. Men ändå så klagar vi på att uppdateringarna är för små eller för tråkiga. SSO gör sitt bästa för att göra oss nöjda, men det enda de får tillbaka är skit.
 
Jag tycker faktiskt att vi borde bli glada & nöjda för att de gör så gott de kan, och för att de faktiskt ger oss en uppdatering i veckan. Jag har också klagat på uppdateringarna, men nu ska det vara slut på det för min del. Vi ska vara glada för det som SSO teamet gör för oss!
 
Vad tycker ni om att man klagar på uppdateringar? Kommentera! Vill väldigt gärna höra era åsikter och tankar om den saken! :)

Kommentarer
Postat av: Anna Westbaker

Jag tycker som du gör. Sso teamet gör så gott dom kan och vi bara klagar. Jag tycker det är dåligt att klaga så på dom. Vi plockar fram så mycket dåligt i uppdateringarna.

2013-10-31 @ 17:08:35
Postat av: Anonym

Jag tycker oxå att det är en stor mängd i spelet som klagar på uppdateringarna och det är ju väldigt fel, med tanke på att sso teamet jobbar hårt så att vi ska bli nöjda! DOCK finns det väldigt många som blir glada över uppdateringarna och är super tacksamma! Så där finns det både dom som klagar och är negativa, och dom som blir glada och tycker sso teamet ger oss ett väldigt bra spel. själv är jag positiv och älskar varje uppdatering, det ä ju faktiskt nåt nytt man får i spelet VARJE vecka!:D

2013-10-31 @ 17:25:03
Postat av: Sofia Youngwright

Jag tycker som du och själv så älskar jag varje uppdatering och längtar till varje onsdag :)

2013-10-31 @ 18:15:01
Postat av: Esmeralda Silverforce

Det finns så många otacksamma små skitar som bara klagar, klagar och klagar. "Det var dåligt", "varför kom inte det här", "varför var uppdateringen så liten", "jag hatar spelet, uppdateringarna är inte roliga längre". Senast igår såg jag en tjej som flera gånger skrev i globalchatten "är det bara jag som hatar äppeltunnorna? Jättetråkiga". Självklart kan man ju tycka mindre om vissa grejer, men man kan ju fortfarande berätta om varför man ogillade saken utan att vara en otacksam snorunge utan hjärnceller innanför pannbenet. Vi får ju ändå uppdateringar varje vecka, och fantastiska uppdateringar är det dessutom. Hur många spel kan skryta med det?

2013-10-31 @ 18:15:38
URL: http://monokerus.se/
Postat av: Rebecca Winterbell

Jag tycker det är fel att klaga, men jag tycker alla som inte är sr borde få lite mer också, och så får man ju säga sin åsikt men om man klarar av att säga det på ett trevligt sätt :)

2013-10-31 @ 20:12:44
URL: http://snowdancerz.blogg.se
Postat av: Ida Hawkberg.

Jag håller med. Precis som Esmeralda skriver så är det inte många spel som kan skryta med uppdateringar varje vecka?
/Ida

2013-10-31 @ 20:12:49
URL: http://jorvikcookies.blogg%2Cse
Postat av: Diana Flowerpie

Du har rätt i vad du säger. Har faktiskt inte tänkt så tidigare. (skäms) Det är faktiskt typ samma sak att hissa och dissa hästar TYCKER JAG.

2013-10-31 @ 21:01:48
Postat av: Alicia Starnight

Håller med dig och Esme, tänkt på det ett bra tag. Gör det själv liksom?

2013-10-31 @ 21:02:59
URL: http://aliciastarstable.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo, jag håller med dig Anna. Tänk själv att ha ett online spel som uppdateras varje vecka! Jag tkr de är grymma som faktiskt klarar det :). Själv klagar jag nästan aldrig. Jag har klagat 1 gång, när picknik sakerna kom. Jag ångrar sedan länge att jag klagad då, de har lagt ner mkt tid på allt så kommer vi "Vilken dålig uppdatering! :(" (inte alla men många.) Jag själv är skit glad att de fortsätter med uppdatering varje vecka! Själv hade jag ledsnat efter så många klagomål. :)

2013-10-31 @ 23:55:32
Postat av: Carin

Ja, jag tycker det är okej att klaga, MEN! Man behöver faktiskt inte säga det till alla andra, tänk det i stället! eller säg det hemma hos dig - irl, men man behöver inte skriva över hela sso i Global : '' GUUUD DENNA UPPDATERING SUGER !!!! '' och blablabla ... Säger min åsikt! :)

Kram Carin. <3

2013-11-01 @ 10:29:22
Postat av: Angelica Lightlund

Sant!
Jag gillar varje onsdag för jag vet att de jobbar för våran skull, jag vet även att de fixa buggar för att spelet ska funka för oss spelare!
Om det är en liten uppdatering så är chansen stor att det kommer komma en större uppdatering kanske denna vecka eller veckan där på.
Så jag gillar SSO teamets insatser i spelet .

2013-11-02 @ 16:40:40
URL: http://linnsagilityblogg.devote.se
Postat av: Adrienna Darkbell

Jag kan inte göra annat än att hålla med dig. Jag vet inte om jag någonsin har riktigt klagat på en uppdatering, men nog finns det uppdateringar som jag kan tycka är bättre än andra, men fortfarande: alla uppdateringar är superbra! Och ja, som nämns av ovanståendem hur många spel kan skryta med uppdateringar varje vecka?

2013-11-04 @ 23:44:13
URL: http://adriennadarkbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback