Planer för min blogg

Jag har funderat på detta ett tag. Hur jag ska göra med min blogg och så. Innan ni hinner tänka "Kommer hon lägga ner sin blogg?" Nej. Det kommer jag inte. Jag har haft denna bloggen sedan den 18e februari 2013, och imorgon har jag haft den i.. Hela åtta månader! Helt otroligt så fort som tiden går.
 
De jag ville komma med detta inlägget är att eftersom uppdateringen varit ganska kass på sistone, så ska jag rycka upp mig och försöka blogga tre till fem inlägg per dag. Om det bara är tre inlägg blir det ett på förmiddagen, ett på eftermiddagen och ett på kvällen. Det tycker JAG är lagom, då jag har skolan och de två hästarna IRL. Om det är fem inlägg blir det ett på morgonen, ett vid lunch, ett på eftermiddagen, ett tidigt på kvällen och ett ganska sent på kvällen. Om man då som bloggare skriver tre inlägg varje dag så tycker jag att man har en väl uppdaterad blogg, om man sprider ut dom under dagen och inte skriver dom efter varandra. Så jag ska försöka blogga tre till fem inlägg per dag. 
 
Jag skulle inte kunna lägga ner min blogg, det är därför jag kämpar med den så som jag gör. Jag älskar att blogga och skriva, berätta för ER vad jag gör och vad jag gjort och vad som hänt. Jag gillar att dela med mig och spara minnen här. Jag har lagt ner så många timmar på min blogg, alldeles för många.. Men jag kan aldrig ta bort den, jag har kämpat och nått mina mål och satt nya mål, och fortsatt kämpa och jobba med den.. Nu vet ni, annawaterdawn.blogg.se kommer aldrig läggas ner!
 
Arkivbild.. Goda tider det där. ♥ (Ursäkta att den är obeskärd, det var min newbiebloggning tid.)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Winterbell

Åh vad tur att du inte ska sluta Anna! Älskar din blogg du är bäst! ♥

Svar:
Anna Waterdawn

2013-10-17 @ 19:43:29
URL: http://snowdancerz.blogg.se
Postat av: Donna Fishstone

Åh vad skönt och höra!
Nejmen bilden var fin ändå!:D

2013-10-18 @ 08:01:41
URL: http://mylovelystarangel.blogg.se
Postat av: Siri

HAH den bilden fick mig att tänka på den enda gången vi tävlade i samma grupp på MLC.. x)

Svar: HIHI
Anna Waterdawn

2013-10-18 @ 14:03:56
URL: http://moonbear.blogg.se
Postat av: Zoe Yellowtree

OMG DET ÄR DUBBLA SC NU KOMMER MIN ANDALUSIER BLI MIN *-*

2013-10-18 @ 15:00:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback