Sista dagen av arbetet med bron

Idag var sista dagen av arbetet med bron. Man fick göra det gamla vanliga, och sedan var den KLAR. Bron är klar, och den står hel. Det är en fantastisk syn, tänk att den vart sönder i över TVÅ ÅR. Man fick sedan prata med Donald och sedan fick man smälla en raket, för att visa att man lagat klart bron.
 
Efter det var det klart och uppdragen tog slut. Kan ni tänka er att vi kommer gå runt där på andra sidan, IMORGON? Vi kommer säkert få tonvis med uppdrag, och det ska bli så otroligt roligt och ni kan inte fatta hur mycket jag längtar!
 
Nej nu ska jag packa ihop mina saker och allt som behövs på Vingården då jag flyttar hem till min familj imorgon. Ska även förbereda en massa saker, som hästarna till exempel, mer om det senare! :) Ska även säga hejdå till de som alltid funnits i stallet, som jag pratat en hel del med, speciellt Tyra och Judy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback