Tävlingen igår!

Tävlingen igår gick väl hyffsat. Góla var jättetrött, så vi hade inte direkt någon energi när det väl var vår tur. I V5 gick det inte så jättebra. Jag fick fel galopp och fick alltså 0 poäng på det. I T8 fick jag 3.9 poäng, och det är en klar förbättring sedan förra gången. Man måste ju även tänka på att hon är 22 år! Blev inte placerad i V5 men kom 5a i T8 och fick med mig två rosetter hem! :)
 
Ska förövrigt åka in till stan nu och hälsa på farmor! Bloggningen återkommer vid ungefär 20.00, och DÅ ska jag skriva mina åsikter och tankar, och om vad jag tyckte om brouppdragen. Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen de senast dagarna, men jag har inte haft orken. Detta SKA förbättras och ni kan nog räkna med tre inlägg varje dag från och med nu! :D

Kommentarer
Postat av: wilma weststone

vad var det för tävling? Hoppning? Dressyr? galopp?

Svar: Gångartstävling med islandshäst! ^^
Anna Waterdawn

2013-10-21 @ 20:36:37
Postat av: Tilde Snowdawn

Vart var du och tävlade?

PS: Jag älskar din blogg! ♥♥

2013-10-23 @ 20:27:52
Postat av: Tilde Snowdawn

Vart var du och tävlade?

PS: Jag älskar din blogg! ♥♥

Svar: På min förra ridskola! Tack :D
Anna Waterdawn

2013-10-23 @ 20:27:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback