Utökad karta

Ingen kan väl ändå ha missat att i veckans uppdatering utökades kartan, och vi ser nu halva södra Jorvik, eller Skördebygden som är det riktiga namnet!
Själv tycker jag att detta är otroligt spännande, och bilderna vi fått måste ha varit i Gröndal och Jarlaheim, och lite andra ställen. Jarlaheim ser ut att vara större än både SGB och fiskebyn, och om man kollar på denna by/stad så ser man hur många hus som helst. Jag har läst att folk tror att detta är Jorviks huvudstad, och det kanske det är, det skulle det kunna vara!
 
De har ändrat om Jorvikstallet ganska mycket på själva kartan, samt paddockön, men det gillar jag. Jorvikstallet är mer eller mindre enormt för att vara ett stall. Men det är väl så det ska vara eftersom det är en ridskola och att det är så speciellt?! Är iallafall väldigt spänd på allting, och det kommer att komma fler inlägg om Skördebygden eftersom vi faktiskt fick se en teaser trailer på det igår! :D

Kommentarer
Postat av: Zoe Yellowtree/Molly Graygirl

gissa vad som hände mig idag?
jag hade en annan gubbe i level 4 inte sr
jag körde fpc ingen där eftersom sso har gjort att dem har delat upp världarna så att sem som inte är sr är i en värld och sr i en annan.
jaha kom i grupp 1/1 och det var BARA jag i gruppen asså OMG
jaha jag vann

2013-10-05 @ 18:08:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback