Alla hästar jag har, och alla hästar jag haft

Personen som ville att jag skulle skriva detta inlägget är Zoey Bluenose. Hon har dessvärre ingen blogg!

Snabbinfo:
Namn: Stormwhisper "Storm" "Stormis"
Född: 1 Januari 1992
Ålder: 21 år
Kön: Valack
Avkommor: 0
Mankhöjd: 148 centimeter
Ras: Korsning mellan russ, welsh och Connemara
Temperament: Snäll, lagom pigg, envis, lugn
Inriktning: Allround
Ägare: Anna Waterdawn

Snabbinfo:
Namn: Airmist "Misty"
Född: 27 Mars 2008
Ålder: 5 år
Kön: Hingst
Avkommor: 0
Mankhöjd: 170 centimeter
Ras: Danskt Varmblod
Temperament: Pigg, snäll, framåt
Inriktning: Dressyr och terräng, men mest dressyr
Ägare: Anna Waterdawn

Snabbinfo:
Namn: Fireblaze "Lassie"
Född: 21 Juli 2009
Ålder: 4 år
Kön: Sto
Avkommor: 0
Mankhöjd: 145 centimeter
Ras: Morganhäst
Temperament: Het, snäll, framåt
Inriktning: Hoppning och terräng, men mest hoppning
Ägare: Anna Waterdawn
 
Lassie flyttades ner till min familjs privatstall i Jorvikstallet den 30e juli 2013.

Snabbinfo:
Namn: Nightmystery "Mystery"
Född: 30 April 1999
Ålder: 14 år
Kön: Valack
Avkommor: 0
Mankhöjd: 180 centimeter
Ras: Oldenburgare
Temperament: Lugn, pigg, snäll
Inriktning: Fälttävlan men mest dressyr och terräng
Ägare: Anna Waterdawn
 
Mystery flyttades ner till min familjs privatstall i Jorvikstallet den 16e juli 2013.

Snabbinfo:
Namn: Darkwarrior "Dakke"
Född: 23 Maj 2002
Ålder: 11 år
Kön: Hingst
Avkommor: 0
Mankhöjd: 166 centimeter
Ras: Frieserhäst
Temperament: Snäll, lagom pigg, lugn
Inriktning: Dressyr
Ägare: Anna Waterdawn

Snabbinfo:
Namn: Rosepetal "Rose" "Rosen" "Petal"
Född: 1 Oktober 2008
Ålder: 4 år
Kön: Sto
Avkommor: 0
Mankhöjd: 151 centimeter
Ras: Akhal Teke
Temperament: Snäll, pigg, energisk
Inriktning: Terräng
Ägare: -
 
Rosepetal förflyttades till min familjs privatstall i Jorvikstallet den 16e juli 2013. Jag har henne fortfarande till låns.

Snabbinfo:
Namn: Diamondpearl "Daim"
Född: 16e februari 2006
Ålder: 7 år
Kön: Sto
Avkommor: 1
Mankhöjd: 147 centimeter
Ras: Appaloosa
Temperament: Het, pigg, snäll
Inriktning: Fälttävlan
Ägare: Anna Waterdawn

Snabbinfo:
Namn: Daydreamer "Daisy"
Född: 12 November 2005
Ålder: 8 år
Kön: Sto
Avkommor: 2
Mankhöjd: 133 centimeter
Ras: Jorvikisk ponny
Temperament: Pigg, snäll, busig
Inriktning: Fälttävlan & ponnygalopp
Ägare: Anna Waterdawn

Alla bilder på hästarna är gamla.
Detta är då alla hästar jag ägt, och de jag fortfarande har kvar! :)

Kommentarer
Postat av: Ella Riverfall

Kan du inte göra så att man trycker på avkommor så får man se dess avkommor

2014-02-19 @ 22:29:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback