Back to normal

Vid lunchtid var jag hos frisören och blekte håret platinablont igen. Eftersom jag kom osminkad så fixade hon till den naturliga looken jag vill ha! Det har varit rent ut sagt hemskt att ha haft "fulsminket" och det lila, stela håret från Firgrove. Jag känner inte för att vara med i någon mer challenge nu om man säger så, haha!
 
Resultatet blev att jag såg ut som innan (Surprise!!), men detta är jag, och jag älskar det. Kommer nog alltid ha platinablont hår i SSO. Har det just nu IRL, så det passar ju bra. ;)

Kommentarer
Postat av: Zoe Yellowtree

åhh ser du värkligen så snygg ut irl xD
det i fg som Alicia Starnight har det är precis ett sånt hår jag har men det är dyrt aja.

2013-10-16 @ 17:00:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback