De nya ponnyerna

Denna veckan kom det ännu fler ponnyer. Men jag hade velat ha andra raser. Nu ska ni få höra min åsikt om dom. De var väldigt fina, och billiga. Dock finns det lite saker jag måste dissa med dom.
 
Den silversvarta ser konstig ut på bringan, det ser inte bra ut. Den ljusa ser lite utsmetad ut, och den hade varit finare om den inte vart så vit på magen.
 
Annars så älskar jag dom, kommer troligtvis köpa den silversvarta. Den andra var ju också fin, den liknade en haflinger tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Zoe Yellowtree

så då ska du ha 2 ponnys?
jag ska köpa den silversvarta

Svar: Ja, verkar som det!
Anna Waterdawn

2013-09-18 @ 19:35:41
Postat av: Esmeralda Silverforce

Kan jag använda de här bilderna på Wikin med länk tillbaka till dig? :)

Svar: Självklart! :D
Anna Waterdawn

2013-09-18 @ 20:44:00
URL: http://monokerus.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback