Hur jag hittade SSO

Personen som ville att jag skulle skriva detta inlägget är Amanda Silverlord, hon har dessvärre ingen blogg!

En dag i slutet av januari 2013, satt jag hemma och.. Gjorde någonting. Jag minns inte vad. Men så satt min lillasyster Lisa Winterstorm och spelade något spel, om jag minns rätt. Och detta spelet var då SSO. Jag frågade vad det var och så berättade hon.
 
Jag skaffade mig sedan ett konto, och tyckte väl inte det var så roligt. Men sedan när jag spelat i sisådär två dagar, så blev jag helt besatt. Efter att jag spelat i en vecka, blev jag Star Rider, och köpte sedan Lifetime efter ytterligare två veckor.
 
Detta var så jag hittade SSO, tack vare min lillasyster! :)
 
En väldigt gammal bild här på bloggen. Minns att jag var så nöjd med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback