Kommer dom öppna denna delen också?

En sak jag tänkt på, är om de kommer öppna denna delen när de öppnar södra Jorvik.
För att förtydliga - Det ligger längst ner, lite åt vänster, i mitten ungefär. Ni lär ju hitta det på kartan.
 
Anledningen till att jag tror detta, är för att när de råkade sätta ut alla namn på kartan, så satte de aldrig ut några namn på denna delen. Dom kanske inte hunnit, eller så tänker dom bara inte öppna det. För enligt min åsikt, så tillhör det faktiskt södra Jorvik.
 
När man rider här på höstryttaren, så är det en fyr på en av öarna där borta. (Längst åt vänster.) Detta område finns i höstryttaren som utspelar sig i södra & centrala Jorvik, så jag tycker de borde öppna detta området också - Även fast de kanske tar lite längre tid & det blir mer uppdrag.
 
Tror ni att de kommer öppna detta området när de öppnar södra Jorvik?

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Nä, det tror jag faktiskt inte. Tror att de börjar med den stora "ön", så kanske den där kommer inom någon slags framtid :P

2013-09-04 @ 15:50:33
URL: http://monokerus.se/
Postat av: Matilda Greenstone

Har inte funderat på det, men jag tror att de kanske lämnar den, jag är fortfarande osäker på om de öppnar hela "fasta" Södra Jorvik, hahah :3

Dock hoppas jag, och tror nog lite mer på, att de öppnar hela fasta Södra Jorvik och kanske lämnar den där ön ^^ Även fast jag vill ha med den.

2013-09-04 @ 16:35:43
URL: http://skydancers.blogg.se
Postat av: Alicia Starnight

Inget fanns där när man rörde på kartan, och när jag råkade flyga var det enda som fanns där var klippor samlade i en rund ring, och en väg in där haha. Inget speciellt. Alltså det var typ vanligt, fast textur har placet. Det ligger ju bredvid Solnedgångens holmar och tror som Esme att det där kommer senare.

2013-09-04 @ 17:59:14
URL: http://aliciastarstable.blogg.se/
Postat av: Britney Moonwood

Tror inte att det området kommer öppnas när södra jorvik gör det. Undrar hur mycket dom egentligen tänker öppna :0

2013-09-04 @ 18:23:11
URL: http://moonwood.blogg.se
Postat av: Carina Flowerlake

Hoppas men tror nog inte det. :( För:

Den tar ju liksom slut mitt i kartan, och vad ska hända där? För det kan väl inte vara att det bara ska ta stopp där? Och jag tror det händer om några år i så fall... ;/ De hinner ju inte öppna det nu väl? Eller? Vi får ju vänta och se då! :)

2013-09-26 @ 19:38:25
URL: http://starstablecarina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback