Låt mina bilder och allt som är mitt vara ifred

Igår fick jag reda på att en tjej tagit en bild från min blogg och använt den som profilbild på kik. Detta gör mig sjukt förbannad, för jag har tagit bilderna och de tillhör mig. (Egentligen WOH.) Bilden var dessutom redigerad av MIG och detta gör mig så less och trött på folk.
 
Detsamma gäller med hela min blogg, nästan ALLT som finns på min blogg är gjort utav MIG, och det ger er inte rätten till att ta mina saker härifrån. Jag har copyright på det, och jag säger det nu en gång för alla. Låt mina bilder och allt som är mitt på min blogg VARA IFRED. Ni har absolut ingen rätt alls till att ta mina saker, nej usch vad trött jag blir.
 
Tack för mig. (För tillfället!!)
 
Arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback