Longeringen igår

Igår blev det ett longeringspass med Daisy. Framåt kvällen tog jag ut henne ur stallet och band fast henne i staketet medans jag ryktade och gjorde iordning henne. Hon stod och njöt av varenda sekund!
 
När jag var klar, ledde jag ner henne till Vingårdspaddocken. Hon försökte rycka ifrån longerlinan ifrån mig för att testa mig, men jag var steget före.
 
När jag väl var i paddocken gick jag runt lite med henne. Efteråt började jag longeringen. Hon lyssnade hela tiden, och gjorde precis som jag ville. Hon lyder även kommando på de olika gångarterna, så om jag säger trav, så travar hon.
 
Hon är väldigt väluppfostrad, förutom de små olika buserierna hon har för sig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback