Nattlig uteritt

I fredags kväll var jag och Mirre ute på en ganska sen uteritt. Innan vi red ut snackade vi hemligheter om Södra Jorvik, ohoho. Fotade inte så mycket bilder, så ni får nöja er med en, hihi!
Jag tog med mig Dakke, han hade nog stått still längst av alla på senaste tiden, så jag kände att det var dags för honom att sträcka på benen! Mirre och jag red en ganska lång runda, kan inte berätta exakt vart vi red, men vi red runt Silvergladebyn och Steves gård, då får ni ett hum om ungefär var vi red.
 
Dakke var pigg och alert och skrittade raskt på med spetsade öron. Tillslut slappnade han av och lät dom gunga upp och ner, haha. Annars var han extremt pigg, fast det är ju inte så konstigt när jag inte ridit honom på ett tag! Måste återigen börja komma igång med hästarna. Tävlingssäsongen hösten 2013 har ju dragit igång, och alla mina hästar är tävlingshästar.
 
Tillbaka till ridpasset. Mirre var lite hyper, och detsamma var hennes häst, Cookie. Han ville bara galoppera hela tiden, och det var frid och fröjd när vi tog en galopp över ängen bakom Marleys!

Kommentarer
Postat av: Miranda Moonbell

DU SKA VISA MIG MISTY OCKSÅ DIN KOKOSPOTATIS ♥

Svar: OKEJ...
Anna Waterdawn

2013-09-30 @ 20:20:39
URL: http://designmoonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback