Ny deluxe-utrustning till din häst! v36

Hejsan alla!
Ny deluxe-utrustning till din häst i denna veckas uppdatering!

Ny deluxe-utrustning till din häst:
- Nu har Moorlands deluxe-utrustning kommit till Jorvik! Du hittar den i utrustnings-butiken i Moorland. De matchande benlindorna hittar du i dekorations-shoppen i Fort Pinta! Detta deluxe-set hör ihop med Moorlands deluxe-kläder som redan finns på Jorvik!
 
Snyggt Deluxe-set!

Nästa vecka:
- Vi är väldigt glada att kunna berätta för er att glasögon och solglasögon kommer i nästa veckas uppdatering! Våra Lifetime-medlemmar kommer få tillgång till ett speciellt par i Lifetime-shoppen i Moorland!
Ge din karaktär mer still och attityd med ett par coola brillor!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Kul med ett nytt deluxeset, av vad jag sett så gillar jag sadeln & tränset. Kul med solglasögon och glasögon nästa vecka. Hade dock hoppats på hästras idag, men får vänta! Okej uppdatering annars! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback