Vad ska det bli av dom här bänkarna?

Alla dom här bänkarna, som står lite överallt. Vad ska det egentligen bli av dom? Det hade vart hur mysigt som helst om man kunde sätta sig vid dom och fika eller så.
 
Denna bänken till exempel, den står utanför Fort Pinta. Man har en otroligt fin utsikt härifrån. Man kan se södra Jorvik, Moorland och Fort Pinta. Det är så vackert.
 
Jag önskar att de gjorde något med bänkarna, för det är så sorgligt att bara se dom stå och ruttna bort såhär. Skulle inte förvåna mig om SSO bara "lät dom vara".
 
Tror ni att SSO teamet kommer ta tag i bänkarna och göra så man kan fika vid dom eller liknande, och vad är era tankar angående detta? Jag är väldigt nyfiken, så kommentera! :)

Kommentarer
Postat av: Connie Lionlee

Jag håller med! Det borde bli nåt av de ;_; De är så bra placerade och det skulle ju vara rätt mysigt att kunna fika med sina vänner vid BÄNKAR o.o

2013-09-20 @ 17:24:19
URL: http://lillacoppis.blogg.se
Postat av: Connie (igen)

Glömde: Yeey! Första kommentaren för första gången! ^^

2013-09-20 @ 17:24:50
Postat av: Britney Moonwood

Håller med, dom borde göra något av bänkarna ^0^

2013-09-20 @ 17:43:55
URL: http://moonwood.blogg.se
Postat av: Vendela Moonlake

Skulle vara så kul, bättre spelupplevelse också. Dock tror jag inte att den funktionen kmr komma på ett bra tag (om den ens kmr göra de) men man kan ju alltid hoppas :D

2013-09-20 @ 19:41:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback