Vad tror du händer på onsdagsuppdateringen? v37

Vad tror du händer?
Vi vet ju att vi kommer få solglasögon och glasögon. Vi LT medlemmar får ett par solbrillor gratis också. Men jag tror att solglasögonen och glasögonen kommer vara dyra annars. Har troligtvis helt fel, vi får se. Men är detta det enda vi kommer få idag? Jag gissar på någon ny hästras, för en gång i månaden får vi en ny hästras, och vi har inte fått det denna månaden, så man kan ju hoppas!
 
Vad hoppas du händer?
Fortfarande fler raser.. Connemara, russ, welsh, islandshäst, lipizzaner och andalusier. De raserna vill jag ha. Svart westernträns och säkerhetsvästar till terräng. Dressyrsadlar och hoppsadlar skulle jag vilja ha, samma med tränsen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback