Varför bor jag på Vingården?

Personen som ville att jag skulle skriva detta inlägg är Adrienna Darkbell, och ni hittar hennes blogg genom att klicka HÄR!

Jag har bott på Vingården så länge jag kan minnas. Jag flyttade hit nästan direkt då jag blev Star Rider. Jag älskar att bo här, och skulle inte vilja flytta någon annanstans där man kan bo.
 
Det finns många bra saker med Vingården. Man har tillgång till tre affärer, en paddock, ett ridhus, fina ridspår och en massa annat! Man har nära till fyra lopp också, lagom långa, men ganska tråkiga, tyvärr.
 
De mindre bra sakerna med Vingården, är att brevlådan ligger ganska långt bort, men jag tycker det passar in, även fast det kan vara jobbigt. Sedan är det lite för mycket folk ibland, men det kan jag inte ändra på, och det är ju folk överallt. Framåt kvällen är det väldigt mysigt, eftersom det är så lugnt och stilla på Vingården. Folk har dragit sig tillbaka för att göra annat, och man är nästan ensam. Det gillar jag.
 
Sedan att Vingården ser så elegant ut, det gillar jag! Jag har bott på andra ställen, men jag har tyvärr vantrivts så mycket att jag flytt tillbaka till Vingården. Kommer inte flytta härifrån på ett bra tag, det beror ju även på var och hur man kan bo i södra Jorvik. Men ja, enligt mig är Vingården LÄTT det bästa stället att bo på!

Kommentarer
Postat av: Lova was here

Så länge du kan minnas?? Jag minns tydligt att du flyttade till valedale tex.

Svar: Om du läst allt så skrev jag att jag har bott på andra ställen men flytt tillbaka till Vingården... :)
Anna Waterdawn

2013-09-07 @ 19:11:43
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Lova was here

woops, missade det :$

2013-09-07 @ 21:07:16
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Wilmur nyckelpigan osten Westbridge

Jag gillar FP :3 För då är jag långt ifrån GÅD :DDDDD

2013-09-08 @ 09:20:14
URL: http://Starstablefanta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback