Stormwhisper

Stormwhisper är min första häst. Honom har jag haft sen födseln, alltså i 14 år. Då var han 7 år gammal. Han kallas för Storm eller Stormis. Han är en 21 årig valack, och är ca 148 cm i mankhöjd. Han är väldigt mörkbrun, nästan svart. Han är en korsningsponny mellan raserna russ, welsh och Connemara. Han och jag har tävlat många stora tävlingar, och även vunnit de flesta. Jag är väldigt stolt över honom, och han kommer alltid vara min favvis av alla mina hästar på SSO. Hans största inriktning är engelsk ridning, men han har blivit utbildad i all sorts ridning. Därför är han en perfekt allround häst! Han och jag har tävlat framgångsrikt tillsammans, och vunnit VM i dressyr.
 
Snabbinfo:
Namn: Stormwhisper "Storm" "Stormis"
Född: 1 Januari 1992
Ålder: 21 år
Kön: Valack
Avkommor: 0
Mankhöjd: 148 centimeter
Ras: Korsning mellan russ, welsh och Connemara
Temperament: Snäll, lagom pigg, envis, lugn
Inriktning: Allround
Ägare: Anna Waterdawn
 
 

Kommentarer
Postat av: Kate Seaheart

Han är såååå fiiiin

Svar: Visst är han, tack! :)
Anna Waterdawn

2013-08-07 @ 11:36:13
URL: http://kateseaheart.bloggo.nu
Postat av: Carla Macnest

Älskar hans färg och han är så fin!

Svar: Haha ja! :3
Anna Waterdawn

2013-09-24 @ 19:46:01
Postat av: Vanessa Bynydawn

har nyss börjat läsa här men visst har vii träfats

Svar: Ingen aning :)
Anna Waterdawn

2013-11-19 @ 12:14:58
Postat av: Vanessa Bunydawn

Anna! såg dig idag!!!

2013-12-16 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback