Daydreamer

En kväll anlände ett isabellfärgat sto vid namn Daydreamer, till mitt stall. Hon kallas för Daisy, och är en Jorvikisk ponny. Hon är 133 cm i mankhöjd, och väldigt viktbärande. Det ser lite lustigt ut med mina 177 cm på henne, men det får man leva med, haha! Daisy är 8 år gammal, och är född 12 november 2005. Hennes inriktning är fälttävlan och ponnygalopp. Hon är lite tricktränad i tidigare år, och är ganska duktig. Hon är väldigt snäll, hon skulle inte få för sig att slänga av sin ryttare, men bocka och busa, det kan hon. Hon har toppstammade föräldrar, och är själv ett toppstammat sto. Hon har två tvillingföl, som just nu är två år gamla. En hingst och ett sto. Jag ser fram emot om vad det kommer bli av dom, slår vad om att jag kommer se dom på tävlingsbanorna i framtiden. Måste vara lyckliga ägare till Daisys föl, så som jag är lycklig ägare till Daisy! Daisy kommer ifrån Jorvikstallet där hon varit privatägd av en duktig tävlingsryttare i min ålder. Därför ska jag fortsätta tävla henne. Hon har potential för att ta sig till eliten.
 
Snabbinfo:
Namn: Daydreamer "Daisy"
Född: 12 November 2005
Ålder: 8 år
Kön: Sto
Avkommor: 2
Mankhöjd: 133 centimeter
Ras: Jorvikisk ponny
Temperament: Pigg, snäll, busig
Inriktning: Fälttävlan & ponnygalopp
Ägare: Anna Waterdawn
 

Kommentarer
Postat av: Aria Queenbrooke

Söt som in i ****** c8

Svar: Visst är hon *-*
Anna Waterdawn

2013-08-29 @ 13:24:56
URL: http://queenbrooke.blogg.se
Postat av: Annie du vet! ;D

Söt :) <3

2013-08-31 @ 12:13:57
URL: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: zoe dolphinborn

Awww

2013-11-16 @ 12:07:59
Postat av: Anonym

sööööt

2013-12-11 @ 11:54:35
Postat av: Vanessa Bunydawn

Em du Anna finns det sådana där hästar/ponnyer fasst stora???

2013-12-16 @ 19:48:39
Postat av: Zed

Vanessa: Det finns ju en arab som liknar färgen men annars så finns det inte!

2013-12-29 @ 07:13:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback