Airmist

Airmist är en av mina nyinköpta hästar. Jag köpte honom den 4e april 2013. Så jag har haft honom i lite mer än 1 månad. Han kallas för det mesta Misty och är av rasen danskt varmblod. Han är 170 cm i mankhöjd och är brun. Han är en 5 årig hingst. Hans inriktning är fälttävlan, men hans stora specialitet är dressyr! Han går så underbart fint, och han kommer bli stor inom dressyren, det är jag säker på! Jag har startat honom i många tävlingar här på Jorvik, och vi har tagit hem ett antal rosetter. Han förväntas bli den jag tävlar med mest, då Storm är gammal och kan få fång ibland.
 
Snabbinfo:
Namn: Airmist "Misty"
Född: 27 Mars 2008
Ålder: 5 år
Kön: Hingst
Avkommor: 0
Mankhöjd: 170 centimeter
Ras: Danskt Varmblod
Temperament: Pigg, snäll, framåt
Inriktning: Dressyr och terräng, men mest dressyr
Ägare: Anna Waterdawn
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan misty vara 170 cm i mankhöjd om dakke är 166 cm??

Svar: Men herregud. Vågar du inte stå för den du är? Så kommenterar du som anonym. Nu är det SÅHÄR att Misty är 170 cm i mankhöjd, och Dakke är 166 cm. Live with it.
Anna Waterdawn

2013-07-30 @ 10:37:23
Postat av: Zoe Deerdawn

Nå, de danska varmbloden är bara för söta! Kan inte leva utan min Ezra! Minns när jag sålde Frostdream aka Frosty (mitt första danska varmblod!) jag var förkrossad, varje gång jag såg någon som hade en sådan, tänkte jag på stackars Frosty ♥
Jag stod bokstavligen inte ut längre, så jag köpte ett danskt varmblod, vid namn Airblaze "Ezra" och nu har jag bara en plan på att köpa en annan häst, men inga planer på aatt sälja min finis ♥
Kram din lilla potatiskanna♥
/Zoe

Svar: Aww! Kram! ❤
Anna Waterdawn

2013-10-10 @ 19:01:38
Postat av: Zoe Deerdawn

Kram på dig lilla potatiskanna♥'

2013-10-10 @ 19:02:39
Postat av: Rebecca Winterbell

Grymt efter här jaoo men ville bara säga att, Anonym som inte står för vad hen säger, IRL, egetligen så är friesern inte en så stor ras, och då kan mycket väl varmblod vara större. Dessutom är det ju Annas häst så hon bestämmer väl hur höga dem är och inte du, hoppas du läser det här men det gör du väl inte men aja.

2013-12-16 @ 17:41:04
URL: http://snowdancerz.blogg.se
Postat av: Rebecca Winterbell

PS: älskar bilden, sååå fin *-*

2013-12-16 @ 17:41:40
URL: http://snowdancerz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback