Åsikter om frisyrerna i SGB - Del 1:2

Del 1:2 av frisyrerna i SGB.

Idag tänkte jag berätta vad jag tycker om flätorna i SGB. Det blev lite torrt att bedöma just hårfärgen, så jag kan ju säga vad jag tycker om själva frisyren också.
 
Själva frisyren är väl helt okej. Gillar dock inte luggen, tycker den är rätt ful. Hade varit sjukt snyggt med snelugg, och att det fanns en frisyr där flätan låg över axel + snelugg. Det hade jag gillat.
 
Jag tycker inte riktigt om den rödorangea färgen på flätan, eller den blonda, rosa och orangea. Den vita/platinablonda är snyggast enligt min åsikt. Sedan kommer den svarta, och sen den bruna.
 
Fast jag skulle nog inte vilja ha denna frisyren ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback